Merhabalar ,evlenmeden önce de varisim vardı ama azııcık kücük bişeydi ilk gebelik de cıkmadı 2nci gebeliğimde varisim kocaman oldu şişti hamilelik varisi dediler ama doğumdan sonra geciyo mu ? Yada eskiye dönüyo mu acaba başına gelen var mı bir de tedavi olup sonuç alan var mı