Ben o kasılmayı kasılmaları 2 aydır anormal bi şekilde yaşıyorm ve az sürüyor ama bazende sık sık oluyor nst hiç bişey cıkmamıstı
Doktor cok normal bebek yeri daraldığı için kasılmalar oluyor birde benim sanki gaz sıkışması gibi oluyordu ağrılı ama son haftadayız artık bu hafta sonu doğum