Merhaba çok şmkansız bişe ama şöle bişe yaşıyorum pcos var bende ilk çatlatmada kşmyasal yaşadım 1 ay ara verdik bu aytekrar doktora gittik 2 yumurtamın geliştiğini 23 cm olduklarınj söledi iğneyi yaptık ama tutmadı 8 temmuzda adet oldum dedim tutmadı bidahaki ay aşılamaya karar vermiştik zaten çok etkilenmedim 13 temmuzda bitti 5 gün falan sürdü bittikten 3-4 gün sonra bi mide bulantısı oldu bende evdede test vardı bitane gece saat 1 falan ben yapayım dedim 5 dakika geçmedi pembe çizgi çıktı o akşamı acile gittim kan verdim 1.20 negatif dendi sonraki günler sabah öle akşam baktım hepsinde 5 dakika içinde pembe çizgi göründü acaba geç döllenme olabilirmi sonrasında artabilirmi bilgisi olan bar mı ?