Herkesin olgunluk yaşı evliliğe hazır hissetme yaşı farklıdır, bende 21 yaşında evlendim ama düşünce olarak olgun biriyim sorumluluk alacak biriyim kendime güvendim, arkadaşlarım da hep erken dediler ve kimseyi takmadım, kuzenlerim benden 2 3 yaş büyükler onlar kıskanıyolar evlenmek istiyolar benim de hamile olduğumu duydular çatlıyorlar suratıma diyolar bide, eşim çok düşünceli biri açık açık çok şanslısın bende öyle birini bulsam direkt evlenecem diyolar , bazılar fa işte sana yaptıkları gibi kahkaha atar, yaptıkları acizlik bence yaa, karşıdakinin düşüncelerini umursamazlar sırf üzülsün diye yaparlar, takmaman gerekiyor senin düşüncelerin senin kararların sonuçta, nasip diye bir şey var Allah sana çocuk nasip etmiş ona nasip etmemiş belkide bununla sınıyodur Allah onu, böyle yaparak sadece kendini küçük düşürüyor, içten içe emin ol seni kıskanıyordur o yüzden üzülmeni istiyodur, hamilesin diye asla üzülme bebişine yazık