Büyük ihtimalle yabancıların “cinsiyet hayalkırıklığı” dediği şeyi yaşıyorsunuz :) bu çok normal. Benim 1 kızım var ve kız olmasını çok istemiştim. Eşin erkek istemişti. İkinciye hamileyim ve 2.kızım geliyor. Bana kalsa gayet iyi de eşim ve ailesinin 5.kız torunu (hiç erkek yok) olacak diye birazcık üzülmedim değil. Ben de ikinciyi erkek hissetmiştim. Oluyor öyle şeyler. Birkaç haftaya/aya alışacaksınız. Ama doğumdan sonra devam eder yıllar sürerse mutlaka bir psikiyatristten destek almalıymışsınız.