metemom_ evet tamamen hayat kurtarıcı bu takımlar bedeni büyük aldığım halde çok sıktı beni sadece üst askılı olanı kullandım onuda evdeyken kullanıyorum bu arada sana geçen dedim ya kaç kilo vermişim bakıp söylicem diye 7 kilo vermişim bugün 9. Gün doğum yapalı