Muallim37 canım kanamam diye progestan verdi tamam onda haklı kanamamı kesti sonra birsürü folik asit farklı markalarda boyna kürtajım yok dememe ragmen boyna kürtajın varmı diye sorup duruyo bana sonra kabız oldum hamileye lagman verilmezmiş lagman verdi 3 tane bir tane şurup adam ilgili ama çok fazla ilaç veriyo bu kadar olmaz yani medicalparkta azize hanım var bi tanıdıgım ona gidiyo sordurdum ve bunları asla kullanmasın dedi bebegim kıpırtdamıyo fazla belkide bu ilaçlar yüzünden