Öncelikle başınız sağolsun.. Canım inan ben erken doğum riskim olduğu içim kaynımın düğününe, nişanına, kınasına bile gitmedim erken doğum riskim var gelemem dedim evde uzandım. Arabada yatarak gitsen bile o yol sana eziyet olur her an bir şey olacak mı korkusu da cabası. Gittin mi bilmiyorum ama keşke eşinle ve ailesiyle konuşup gitmeseydin ölüm acı bir durum evet ama bebişlerimiz de çok kıymetli