Hajsjl_ doğuma yakındır diye hareketleri azalıyor, ben de 36+4’de hareket yok diye koşa-koşa doktora gittim, meğer varmış elimle koymadığımda hissetmiyordum. 1 gün sonra yine nst çekildi, doktorum çok ta beğenmediği için dikkat etmemi söyledi. 4 saatte mutlaka hareket etmeli, bunu akıınızdan çıkarmayın, 10 hareket te olmalı. Aklınıza takmayın ama tabi, inşaAllah sorunsuz şekilde sağsalim kucağınıza alırsınız