Kızımın ismi AYZA LİYA / Oğlum olacak Allah’ın izniyle Onuda AZEM LİDER olarak düşündüm. Hersey iyiydi net kararla karar verdim aslında. Analizini dinledim biraz agresif lider ruhlu bi çocuk olacak zaten lider ismini de o sebeple beğenmiştim.
Şimdi de BORAN ismini düşünüyoruz aynı zamanda olabilir mi diye. İsmim yağmur anlamı da bana uyumlu ve analizi de güzel karar veremiyorum. Eşim BORAN ismini tek koyalım dedi ya LİDER tek olsun ya boran diyor kararsızım fikir verin bana 😌🥲