Aytenorhn yanlış olabilir düşüncem bilmiyorum Ama bu kadr da herşeye dikkat etmek bana saçma geliyor sakınan göze çöp batarmış bence bizleride büyüttüler şükür bi eksiğimiz sıkıntımız yok ben akışına bırakın bebeğinizi kendi doğrularınızşa büyütün herseyden sakınmaya korumaya gerek yok