Meliss00 Basak-Baydak Erkek olabilir benim bebişiminde kesesi bu şekildeydi tamamen tahmin bu arada 😁🥰
selencinaar Basak-Baydak benim kesem de böyle bana kız dedi valla doktor😂 sağlıcakla kucaklayın inşallah
Basak-Baydak Meliss00 ilk erkek sonra da %60 kız ama net değil dedi o yüzden 2-3 hafta sonrasını bekliyorum netleşmesi için sağlıklı olsun da 😊
huysuz__ Basak-Baydak ya tam seçemedim bacağı gelmiş de erkek bebeklerin popo daha yukarı oluyo, kıza daha çok benzettim
Basak-Baydak huysuz__ nub ile bakanlar hep erkek dedi doktorum da önce erkek ikili teste %60 kız olabilir ama daha 13 hafta erken dedi artık sağlıklı olsun da insan merak ediyor sadece 🥰