Merhaba lansinoh sağım makinalarına bakıyorum yorumlarda çiftliler daha mantıklı diyen de var,çiftli çalıştırınca performansı düşüyor diyen de..
Performans düşüyorsa tekli almak daha mantıklı değil mi?
Çiftli alıp memnun kaldım performansı düşmüyor diyen var mı acab a?