Anneadayi45 Hamileliğimin 12. Haftasındayım doktorum folik asiti bırakabilirsin dedi. Tam çıkarken söyledi sebebini de soramadım o anda. Aynı durumu yaşayan var mı?
Asi_07 Anneadayi45 zaten ilk 3 ay kullanılıyor bende perşembe günü bıraktım tam 12 haftalık olmuştu başka vitamin yazdı ona devam ediyorum
Aerithma Anneadayi45 evet o haftalarda bıraktırıyor doktorlar bende 13.haftamda bıraktım. Vitamine başlattı sonra doktorum.
elif475475 Anneadayi45 folik asit ilk 3 ay kullanılıyor. Benim de şimdi bitti 10+3 üç ben de balık yağlı farklı bir vitamine geçtim. Size ekstra bir şey yazmadı mı tekrardan. Yazması lazımdı diye düşünüyorum
Anneadayi45 Asi_07 etrafımdakiler hamileliğinin sonuna kadar devam ettiği için şaşırdım bana da vitamin takviyesine başlıcaz dedi
Asi_07 Anneadayi45 Folikasitten sonra vitamin yazıyo doğuma kadar kullanılıyor belki bir daha ki kontrolünde verebilir
Asi_07 Fatmaacylnn Şuan OMEGA 3 içeren içinde farklı vitaminlerin olduğu bir ilaç kullanıyorum 16 haftalık olunca demir ilacına başlayacağız dedi
Fatmaacylnn Asi_07 bende dün hastaneye gittim vitamin verdi haftaya başla dedi, haftaya 12 haftalık olacağım, ama sağlık ocağında ki hemşire demir ilacı da başlaması gerekiyor dedi o yüzden kafam karıştı
Asi_07 Fatmaacylnn Bilmiyorum ki sağlık ocağı bana demir vitamini verdi damla şeklinde olan 12 haftalıkken başladım muhtemelen sizinki de o
Fatmaacylnn Asi_07 evet belki de olabilir dediğiniz gibi gidip bi sorayım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🥰
elif475475 Anneadayi45 anladım bana da 12. Haftada başlamam için balık yağlı bir hap yazdı eva mom dı sanırım ismi