latte35 İdrar testleri negatif bugün 3 gün geçti hala regl olamadım. Son 10 gündür belirtileri var kasık ağrısı yorgunluk bel ağrısı ama negatif olduğu için umudum yok var mı yaşayan ?????
Dilek_tnn @“latte35”#p33246098 evet çok hüsrana uğradım tabi hayatımda ilk defa bu kadar gecikti sebebi ne onu da bilmiyorum 🤷♀️