gamzeeee_33 Dün kist için yumurtalık ve rahim bölgesine hacamat ve sülük yaptırdım bir de göbeğime böyle olup da kisti geçip hamile kalan var mı
Denizi3535 Polikistik over vardı tüp bebeğe rağmen olmadı şükür önce Allah sonra hacamat sayesinde oldu inşallah en kısa zamanda sizinde olur
Demtserkan Denizi3535 hacamat kist i götürüyor mu? Duydum hacamat rahime yapılıyor diye amas, ne için tam olarak neden yaptırıyorsunuz iyi geliyor sa ben de düşünüyorum ama bilgi almak isterim sizden
gamzeeee_33 Demtserkan yorumlarda görmüştüm burdan bi kaç yaptırıp kalanlar olmuş çevremden de gördüm hem şifa hem bebek niyetiyle gittim o bölgelere yaptık bakalım hayırlısı
Demtserkan orkidemm_ bilgi verebilir misiniz rahim bölgesine mi yapılıyor ve ne ye iyi geliyor, faydası nedir? Hic bilmiorum da
Demtserkan gamzeeee_33 inşallah olur bebeğin canım allah isteyen herkese hepimize nasip etsin inşallah 🤲
orkidemm_ Demtserkan canım ben de tam bilmiyorum ama önemli günleri var o günler de yapmak çok daha iyi diye biliyorum ben mesela bu Salı günü altın gün yaldızlı gün pis kanın atılması oluyor hacamat