30 temmuzda detaylı ultrason randevum var. Bir taraftan çok heyecanlıyım bebeğimin her yerini net bir şekilde göreceğim diye ama korku çok ağır basıyor. Gerçekten çok stres altına girdim elimde olmadan herhangi bir sıkıntı çıkarsa bebeğimde diye. Fetal dna testi yaptırmıştım şükürler olsun o temiz çıktı. Birde şu detaylı ultrasonu atlatsam başka bişey istemiyorum. Gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum ama tedirginim. Siz de aynı korkuyu yaşadınız mı vallahi yorumlarınıza ihtiyacım var 😓 Hepimizin bebişleri sağlıklı olsun kucağımıza almayı nasip etsin Allahım inşallah güzel anneler 🥹