Mrvalp Bat 22 temmuz ama bir iki günde erken oluyordum her ay şuan hala adet olmadım. erken gebelik testi yapsam sonuç çıkarmı acaba adete 2 gün kala öğrenen oldumu🤔
sedanur_bpr0 Mrvalp Ben kaset test ile adete 2 gün kala negatif görmüştüm. Erken gebelik ile çıkabilir belki. Yumurtlama günü üzerinden ne kadar geçti
Mrvalp Qwert2211 sanki banada öyle geliyor bi yandan çok merak ediyorum bi yandan acele etmekte istemiyorum ama bugün yapıcam büyğk ihtimal test hayırlısı artık
kumsal__ Mrvalp canım bazen regl gününde bile çıkmaya biliyo geç dollenmeyse cikmayabilir o yüzden beklemeni bı sure daha olmazsan kan vermeni tavsiye ederim diğer türlü stres oluyo insan
Mrvalp kumsal__ birkaç gün içinde öğrenmem lazım farklı branşta doktora gidicem ultrason felan çekebilir bebek için radyasyon zararlı biliyorsun o yüzden sonucu öğrenip gitsem iyi olur
Mrvalp ggmom sanırım bu kişiden kişiye göre değişiyor şansa artık benimde farklı doktora gidicem o yüzden öğrenmem lazım
sedanur_bpr0 ggmom Geç döllenme değil dimi ? Ben çok hissediyorum, belirtilerim epey var ama 5 gün kala yaptığım erken gebelik testi negatif çıktı.