Gurbetkusuu2112 kafada bitiyor benim ikinci gebeliğim test yaptım iki çizgiyi gördüm hamen paketi attım hayatta içmem hamileyken ilk gebeliğimde de aynı şekilde öğrendiğim gün bıraktım doğurup bebeğimi memeden çıkarana kadar ağzıma sürmedim, vicdanım el vermez tertemiz bebeği zahirlemeye, evladım sigaradan daha önemli bence eşin haklı, kaç çocuk astım hastası oluyor sonradan yapmayın Allah aşkına, sakin yanlış anlamayın ben iyi anneyim siz kötü annesiniz demek istemiyorum, hepimiz birer anneyiz ama o dumanı doğmamış bebeğe yutturmamiz haksızlık oluyor, madem onu zehirliycektiniz o zaman bebek yapmiycaktiniz kusura bakmayın