Kamilecelik Biz doktordan daha iyi bilemeyiz doktor iyi dediyse iyidir sonuçta her bebeğin gelişimi kilo alımı boyu farklı biz iyi deriz düşük olur kötü deriz iyi olur o yüzden pek bizlerin cevaplayacağı bir soru olduğunu düşünmüyorum doktorunuzu dinleyin bebeğiniz için en doğrusunu doktorunuz söyler 🥰