Merhaba 😃 38+2 den selamlar 12 gün kaldı doğuma ama ne sancım var nede bir belirtim sadece ayakta çok durunca belime ağrı giriyor ne zaman başlıyor doğum sancıları çok merak ediyorum heyecanlıyım ve korkuyorum sizde durumlar nasıl öneriniz var mı ya da erken mi halen 🤦🏻♀️