Zeyno_01 Düzensiz adet gören kızlar nasıl hamile kaldınız ne yaptınız neye göre yumurtlama takip ettiniz
busrax_ Zeyno_01 önce adetinizi düzene oturmalısınız bence. Benimde adetim kendimi bildim bileli düzensizdi. Prolaktin yüksekliğinden yumurtlama düzenim bozulmuş. İlacımı içiyorum artık hep düzenli oluyorum. Adetim düzene girdikten üç ay sonra gebe kalmıştım
mavibahar Zeyno_01 acayip düzensizdi adetim. Hiç bişi yapmadım. Doktora bile gitmedi, vitaminlerim yerler de . Tek seferde hamile kaldım. 🤷🏻♀️ Biraz vücut ile alakalı, biraz kafaya takmamak, salmakla alakalı bence.
Zeyno_01 Fatmanur12345 bende içtim adetten önce 10gün sonra adet oldum iki gün önce içmeyi bıraktım 15inde bitti adetim de
Zeyno_01 busrax_ canım neler neler yaptık girsin diye kaç doktor gezdim gezdik eşimle hiç bir sorun yok değerlerimle vs diğer şeyler de amma velakin korunmasız ilişkide çocuğumuz olmuyor en som gittiğimiz prof her bayan her ay adet görmez bazıları 3 ayda bir bazıları 2 ayda bir olur sorumd değil bu dedi yalnız ilaçlarla da olsa adet oluyorum bu ay hiç bir şey içmedim soğan kürü be hayt tohumu yaptım 10unda adet oldum