Busell Merhaba bugün hastalık günüm normalde günümde sabah olurum olmadım test yapayım dedim aynı anda silik çizgi çıktı daha önce iki düşük yapmıştım aslında tedirginim fikri olan var mı bide ev taşıyorum korkuyorum hüsrana uğrarım diye çok mu erken yoksa
Badehandekuzey Busell benimde birgün sonra silik çizgi çıktı şuan 12 haftalık olduk 😅 belirgin bi silik çizgiyse olabilir tabi 2 gün sonra tekrar test yapın
Femay Busell durumunuz varsa bi nakliyeci vs tutun riske atmayın derim elinizden geldiğince iş yapmayın bence
Badehandekuzey Busell amin önceki düşüğüm evde halı sererken olmuştu kalındı ve ağırdı koltukları kaldırdım hiç bilmiyordum hamile olduğumu (çünkü sprail vardı) düşükle sonuçlandı dikkat edin bence