ipekbk en sonki adetim benzer şekildeydi 2gun erkenden olurdum tam tersine 5gun gecikmistim ara ara peceteye gelirdi 5gun oldum 2 gün sürdü normalde 4gub kadar sürerdi 3.gun yikandim evde test yaptım negatif o ,yüzden kan testide yapmadım belirtimde yoktu bat’ı bekliyorum inşallah sende vardır gebelik canim