Tecrübeli anneler genelde hep duyuyoruz,dogum yaptigimizda her sey gebelikteki gibi batiyormuş.Bizim insanlarimizda bir tuhaf maalesef gelenekler ve göreneklerde tuhaf😂Size sorum bizim gibi ilk gebeliği olanlarinda korkusu.Dogumumuzda illa gidip gelen sevdiklerimiz sevmediklerimiz bebegimizi görmek isteyenler olucak.O sorun değil,hosumuzada gider ince dusunceler ama biliyosunuzki hassas bi dönem söylenen laflar bebegi kucaktan indirmeyenler,herseye karısanlarda olucak.O yüzden ben hastanede ve evde yanımda sadece esim olsun istiyorum.Gelip görüp bebisi gidenler hariç:)Tüm gün demiyorum.Yani siz nasil bas ettiniz kimse kirilsinda istemiyorum.Tecrübeleri aliyim ve benim gibi endiselen ilk gebeliği olanlarin fikirlerini:)