Yani hissetmek mümkün değil ki ? Korktuğunuz işin öyle sanmış olabilirsiniz. İyiki spinal olmuşum çok rahattı çocuğun her anını hatırlıyorum 😌 doğup kucağınıza verilmesine odaklanabilirsiniz. Sadece karnıma bastırırken sallandığımı hissettim o da acı değil üst vücut uyuşuk olmadığı için anladım sadece. İnsanları bunla uyuşturup organlarına işlemler yapılıyo. Korkacak hiç bişey yok bence 😌 ameliyat ekibi de çok önemli tabiki bu durumda