qusel Darıca’ya bir defa kontrol için gittim ilk ayda araştırma hastanesine gitmem gerektiğini söyledi doktor tansiyon olduğu için birde tansiyonum çıkıp acile gitmiştim acildeki kadın doğum doktoru da ya şehir hastanesi ya da araştırmaya git dedi bir daha çıkarsa tansiyonun o yüzden düşünmüyorum Darıca😁