Kızlar ilk oğlum erkek Buda ikinci oğlum olucak ama birincisi 2 yaşında ağustosta aralarında 2 yaş 3 ay olucak oğlum daha çok küçük bizim çocuğumuz olmuyordu ilk oğlum olmadan önce tüp bebek denedik ama rabbim kendiliğimden doğal nasip etti bize sonra tabi ne olur ne olmaz diye hep korunduk o ay 1 kere ilişkimiz oldu korunarak aklımın ucunda yokken hamile olduğumu öğrendim bu bebeğimi de çok seviyorum
İlk oğlum çok üzülür mü
Kıskanır mı veya bana bişey olsa ne olur
Piskolojim bozuldu doğumdan çok korkuyorum nasıl bakıcam nasıl olucak ilk oğlum çok hiparaktif hiç bişey yiyip içemiyorum beslenemiyorum anlayın işte benim düşüncelerimi