Kızlar 39+1 haftalık hamileyim, doktor bugün alttan uyarı verdi, nişanım geldi. Nst de sancılarım var, yumuşama ve 2 cm açıklık da var. Ancak bebek kafası hala yukarıda. Salı günü suni sancı için yatış verilecek, suni sancı ile bebek kafası kanala tam yerleşir mi ? Yerleşmemesinden korkuyorum, bu konuda bilgisi olan aydınlatabilir mi