Babycome123321 Kızlar dün tetenoz aşısı oldum kolum hala ağrıyor aşı yerine dokunamıyorum normal mi ?
Babycome123321 Nesemom13 ah gecmıs olsun teşekkür ederim Ins o kadar uzun sürmez Bnde gece uzerıne yatamadım
HaticeTekin Ben 2022 yılında tetenoz oldum doğum. Yaptım şuan 2.ciye hamileyim birdaha yapacaklarmi bı bileniz varmi
HaticeTekin Aenur_aslan21 Normalde 5 yıl süresi var diyorlar veya 2 yıl onu duyunca yine yapacaklar yani 2 doz seklindemiydi 1 mi Yoksa
Aenur_aslan21 HaticeTekin ben 6 aya girdim oldum bir ay sonra gel dediler 2 yi ol doktor da söyledi normal doğum olduğum için olması gerek mikrop kapmiyalim die doğum zamani
Babycome123321 Havvabektas aa erken olmuş bana göre bana doktorum temmuz ayında ol dedi sağlık ocağına söyledim o da bu tarihi verdi
Havvabektas Babycome123321 yok aşı olmadım daha kimse aramadı 16 haftalıktayim şuan ondan merak ettim siz kaç haftalık oldunuz
Babycome123321 Havvabektas ah pardon 🥲 Benı de aramadılar dediğim gibi dokdorum ol dedi ben aradım gün aldım