sym_yc Ceylanbjk ben acıbademe gidiyorum Faruk Buyruk Beyfendi ile başladık fiyat olarak çok makul diğer merkezlere göre şu an iğnelerin ilk günündeyim
sym_yc sym_yc Acıbadem olmasına rağmen hastane masrafları 100 bin tl ilaçlar bana bağlı tabi ama doktorum muayene ücreti bile almadı
Ceylanbjk sym_yc Ben 30 yaşındayim benim değerlerim de düşük hatta amh 0.60 ben tüp bebekle çocuk sahibi oldum ama işte adet olamıyorum ilaçsız