Enesinn_annesiii Hanımlar 9 temmuzda doğum yaptım bugün 11. Gün bebeğimin göbeği hâlâ düşmedi baya kurumuş gözüküyor herhangi bi akma kanama gibi birşey de olmadı 2.Bebeğim bu ilki 5. Günde düşürmüştü 35 haftalık erken doğum yaptım onunla bi ilgisi olabilirmi acaba?
1fatma_nurr Enesinn_annesiii cnm ya resmi varmı bende aynı gün doğum yaptım hala düşmedi kurumuş gibi de ama sanki icinde bı parçası var gibi
Mii Enesinn_annesiii Yanlış hatırlamıyorsam 20-30 günü bulmuştu bizim hemen dusmemişti kışın doğum yapmıştım ama doktorlar 1 aya kadar normal karşılıyorlar
Enesinn_annesiii 1fatma_nurr Bu şekilde baya kurumuş gözüküyor ama altta ıslaklikta gözüküyor 14 gün oldu hala düşmedi