Ceylanbjk ilk iki düşüğünde pihtilasma olduğunu bilmiyorduk o zaman farklı bı doktora gidiyodum. 3. Gebeliğim de pıhtılaşmayı öğrenip ilaç kullandım fakat o da anca 24 haftaya kadar devam edebildi. Temel sebepte tansiyon çıktı patoloji sonucunda ne hastaneye yattigim gün ne doktor kontrolünde ne sağlık ocağı kontrolünde tansiyonum hep normaldi nasip diyorum artık. Doktorum şuan öncelik olarak hamile kalmamı bekliyo yine kan sulandırıcı kullanıcam büyük ihtimallede serklaj olucam canım