Bayan_melek 14.hafta kanama ile ogrendim plesanta assagida olduğunu simdi 34 haftaligim bu zamana kadar bi sıkıntı çıkarmadı bize 32. Haftada doktor yukarı çıkmaya başlamış dedi ama bugun gittiğimde yine assagida düzelmemiş dedi 37.de perinatoloji görecek ona gore yorum yapariz dedi moralim bozuldu ya 🙄 bende düzeldi diye ev temizliğine falan başlamıştım hareket ediyordum
Nryseda Bayan_melek bende 23 haftalık ken öğrendim aşada olduğunu 25 te gittim hala aynı yerinde duruyor dedi doktor. Ama kanalı kapatmamış. Çok şükür kanama da yok.
enfla gectı deselerde bnce ne olur ne olmaz sız hep dıkkat edın bndede kanama alanı var 1 aydr yattm sımdı aktıf deıl dedıler ama bn yınede kendımı yormuyorm gezmıyorm nerdeyse bıle🙂
Nryseda Bayan_melek yani ediyorum. Çünkü doktor et dedi. Ama iki kızım var. Okulları ev derken pek durulmuyor. Sadece ağır kaldırmıyorum. Birde ilişki yasak dedi doktor
Bayan_melek Nurcin vajinal bakılması riskli oluyo böylelerindedir biliyorum ama devlete gidiyorum bide ben araştırmaya o yuzden perinatoloji izin vermesi gerekiyormus burda dogum yapabilir diye o yuzdenmis
Sedam Bende 13 haftalık gittiğimde aşagıda dedi ama kanama yok olmadı henüz şükür suan 16 haftalığıö hala aşağıda yukarı çıkmassa kritik haftalarda sezeryana gideriz dedi doktorum ama senin korcucak bişeyin yok 30 haftayı geçmişsin ne mutlu sana bana 30 dan önce çıkmassa durum riskli dedi
Bayan_melek Sedam genelde 30da çıkıyor diyorlar ama benimde 32de cikmisti ama tekrar inmiş nasip iste insallah düzelir hepimizin