SevalElmas Kızlar selam yemek yedikten hemen sonra kendimi tekrardan aç hissediyorum 6+3 haftalığım sürekli midem kazınıyor yiyorum fakat yarım saat sonra yıne acıkıyorum
benim-kalbim-o SevalElmas ilk haftalarda oluyor benimde iştahım çok açılmıştı sürekli açtım yiyiyordum ama ilk haftalardan 2 kilo almıştım bile, şuan 12 haftalık 3 kilo almışım işte 🥲
Guclu_anne SevalElmas ben her aciktigimda yedim ama az yedim. tam doyma hissi zaten hiç olmuyordu. Çok şükür zamanla geçti sanırım 13. hafta gibi bitmişti. şuan 6 ayliğim tüm gün yemeden durabiliyorum. İnşaAllah sizinde geçer zamanla
benim-kalbim-o SevalElmas freni çekmesen daha alırsın benim gibi ilk gebeliğimde de 14 kilo almıştım neyseki doğumdan hemen sonra gitti hepsi eski kiloma döndüm 🙂
SevalElmas emirtimr1 ayy duramıyorum ki ilaç içmek için mecbur yiyorum kıloda çok almamam lazım ayak bılegım kırık nasıl geçer bu 9 ay bilmiyorum
emirtimr1 SevalElmas askım karbonhidrat çok beslenme meyve sebze felan korkma ye gitsin ama unlu tarlıya girersen çıkmıyorsun😂
Reina SevalElmas 6 haftalık gebelikte bence salmayın kilo hiç güzel bir şey değl. İleri haftalarda mahvoluyor insan
SevalElmas Reina bilerek yaptığım birşey değil inanın 1.30 saat önce yemekten kalktım Şuan kurt gibi açım
Pinaryyy SevalElmas bende öyleydim sonra gebelik şekeri çıkınca diyetisyene başladım mecburen ama diyete uymasam yine o halde olurum öyle bir açlık değişik gebe kalınca böyle oldum normalde böyle değildim yani. Ama normal diyorlar