13+5 deyiz 🐣 şu ana kadar takviye olarak folikasit kullandım… yeni ara ara d vitamine başladım. bulantı vs olduğu için içmedim başka bir şey. Doktor da bir şey demedi. 16 gün sonra gideceğim bir sonraki kontrole. Başlamam gerekir mi ? Hangi takviyeye , hangi haftada başladınız?☺️