Sanemboranaren Dün 30+5 de Doğum yaptım bebeğim 1.790 gram solunumu vesaire cok iyiymis aynı durumu yaşayan var mı ne kadar kalır acaba kuvezde tecrübesi olanlar yazsın lütfen 🙏🏻
Zeliha66 Sanemboranaren 32haftalik dogup küvezde kalmayan 38haftalik dogup küveze girenler var canim. Bebisin durumuna bağlı. Neden erken dogum yaptınız? Rabbim tez zamanda kavustursun insallah
Ebrufarid Sanemboranaren Allahım kısa zaman da kavuştursun inşallah canım kusura bakma ama.benim de erken doğum riskim var sen hangi sebebten dolayı 30 haftalk doğum yaptij bende suan 30 haftayim ve çok tedirginim
Tuba-Sahra Sanemboranaren rabbim tez zamanda kavuştursun bebeğinin durumuna bağlı kaç gün kalacağı canım rabbim sabır minigine güç versin bende 31 haftalik doğum yaptım 39 gün kaldı mesela benden 2 gün sonra 31 haftalık başkası doğum yaptı o 15 gün kaldı
Melanil Sanemboranaren bebeginiz nasıl çok merak ettim takip ediyorum ama yeni bişey yazmadjniz. . Benim 32 hafta ama 1600 gr erken doğum riskim var belki umut olursjnjz takip ediyorum
Sanemboranaren Zeliha66 zaten erken Doğum riskim vardı korktuğumuz gibi de oldu ama çok şükür iyi şuan
Sanemboranaren Ebrufarid ben 41 yasında olduğum için zaten erken Doğum riskim vardı daha önce de 2 düşük yapmıştım riskli bir gebelikti yani
Sanemboranaren Melanil şuan 2 ayına yaklaştı gayet iyi oğlum 4 gün kuvözde kaldı sadece içiniz rahat olsun
Betulpehlivan Sanemboranaren bende 25 haftalıgım 20. Haftadan beri erken dogum riskim var sizin gibi insallah benim bebegmde iyi olur korkuyorum bu haftalarda korkar diye insllah en azından 30 a kadar bekler 🙏