Minikprensesim_ Kızlar detaylı ultrasona gircem çarşamba saat 9 yada 10 da . Ne yapmam lazım neye dikkat etmem lazım . Ne götürmem lazım giderken detaylı ultrason yaptıran tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz .
Aslanmom1 Minikprensesim_ Hiç bir şey yapmaya gerek yok. Sadece bebek yüzünü gösterip hareketli olması için kahve ve çikolata tüketebilirsin.
Minikprensesim_ Aslanmom1 aç tok gitmek fark eder mi peki birde o saatlerde bebek hareketsiz sanırım uyuyo bu saatlerde başlıyor hareketi sorun olur mu acaba
Aslanmom1 Minikprensesim_ Benim sabahları genelde hep hareketli. Aç gitme bence hareketsiz kalır çünkü tok git ki halsiz kalmasın
Balyanaklikoalam Minikprensesim_ tok gitmelisiniz ve gitmeden önce çikolata yemelisiniz bana randevuda bunlara dikkat dediler
Minikprensesim_ Aslanmom1 o zaman erkenden kahvaltı yapayım . Üzerine soğuk kahve ve çikolata yiyim . O şekilde gideyim olur sanırım
Minikprensesim_ Alev5 🙏 çok teşekkür ederim . İkili tarama sonucunu da aldım dosyaladım . Pazartesi de kan vercem Salı da onları da eklerim belki isterler