Glsmrt
Hayırlısıyla her şey atlatılır, Rabbim yeter ki kalıcı ayrılıklar vermesin. Ama bizim meslek gereği de gitti mi ya dönmezse endişesini her asker/polis eşi bir tık fazla yaşıyor. Yine de şükür bu günümüze. Gidenlerimiz sağlıkla dönsün, bebeklerimiz sağlıkla gelsin yeter 🙏🏻