Aysekjj Kızlar selam geçen hafta cuma spinal sezaryen oldum. Biraz panik yaptım çok hareket ettim , şuan sürekli bel ve sırt ağrısı çekiyorum sancı gibi özellikle gece artıyor yaşayan var mı böyle bir durumu ?
mervemurat16 Aysekjj 6.cı aya giricem hala sırt bel ağrısı çekiyorum.1 yılı geçip hala çekenler varmış zamanla düzelir diye umuyorum