1palyaco Havalar çok sıcak ve bebeğim isilik oldu. Bebeğinizi ne giydirip yatırıyorsunuz ve üzerini örtüyor musunuz ?
Poortegu 1palyaco yalnizca zibinla ve ustune ince muslin ortuyorum sukur usutmedide isilikte olmadi evimiz ortalama 28 derece
tatlibebegim_ 1palyaco ilk zamanlarda yan yatırıyodum kustuğunda boğulma riski olmasın diye de şimdi 3 aylık olucaz yan yatırsam bile kendi sırt üstü yatıyor dönüyor