Merhaba cnn.suan ne durumdasin bende doğuştan yarim rahimliyim. Rahmin sağ tarafı sağ tüp gelişmemiş. Sol tüpte dış gebelikten alındı. Tüp bebekle hamileyim tek yumurta ikiziymis şaştık kaldık. Yarim rahimle 1 gebelik nasıl olur hesabı yaparken ikiz olunca kala kaldım.Histersokopide oldum dr rahim ölçüsü güzel demişti ama ikiz gebelik beklemiyorduk tabi.