mucizemgelsin61 35+2. Riskli bir gebelik değil ve ağda yasak ,tüy dökücü yasak, sadece jilet ile alabilirsin dedi doktorum 3 lü jiletle Tahriş olmuyor. Cildin çok kuruysa kayganlastırıcı jel sür öyle jiletle al dedi doktorum. Geçen eşimle bunun konuşmasini yaptık sancım gelirse nasıl temizliycem vs diye zaten fazla yok epilasyona gittiğim için. Ayna koydum karşıma yok hiç bir şey yokmuş gibi tertemiz görünüyor ama tek tük var elimle hissediyorum onun için mecbur eşim alacak 🙈