Akgun1010 Anneler merhaba duyumlarıma göre göbek çizgisi kısa olunca kız uzun olunca erkek diyorlar doğru olan varsa bi yorum lütfen 😀🌸🥰🥳
1anne3bebe Akgun1010 ben 3 gebelik geçirdim. 2 kız 1 oğlum var. Kızlarda göbek deliğimden başlayıp aşağı inen kahverengi çizgim oldu. Oğlumda göğüs altımdan başlayıp boydan boya oldu. Yani doğru.
Gzdeaziz Akgun1010 valla benim ilk gebeliğim 20 günden az kaldı doğuma oğlumuz olacak Allah’ın izni ile bende asla çizgi belirtisi bile olmadı 😄
2bebekannesi3542 Akgun1010 2. Gebeligim 35 hafta bitti cizgim yok. İlki de erkekti bu da. Onda kısa cizgi vardı😂
2Princess1Mom Akgun1010 Kızımda uzundu. Gögüs altından karnımın altına kadar vardı. Şimdi yeni yeni belli olmaya başladı sadece göbek deliğimden alta kadar gözüküyor 🤷♀️
Akgun1010 1anne3bebe valla ben 25 inci haftadayım kız cinsiyeti ama çizgim göbek deliğimin üstünden aşşagıya doğru aklım karıştı 😀
kuzeymom__ Akgun1010 Benim sadece göbeğimin altında çok belirgin yukarda yok ama erkek yani doğru değil 😂
denizleo09 İlk gebeliğimde hiç çıkmadı o çizgi. Kızım oldu. Şimdi kısa çizgi oluştu alttan göbek deliğime kadar ama oğlum olacak nasipse
Akgun1010 1anne3bebe galiba öyle 😀😀😀 10 haftalıkken iki tane cinsiyet tahmini yapan sayfaya ultrason resmini gönderdim kız dediler 3 ayrı doktor kız dedi detaylıda da kız dedi ama göbek çizgim boydan boya😀
Ayshe-h Akgun1010 göbek çizgim 3 gebelimde de ilk zamanlarda bile dümdüz uzundu 3 tane kızım var bu gebelimde ilk olarak sadece gibek altımda çıktı belirgin şekilde yeni yeni ustlerde belirgenlisti cimsiyet belli değil 15+5 haftamda
huysuz__ Akgun1010 bi kızımda boydan boya, bi kızımda göbek deliğinden aşağı doğruydu, oğlumda da boydan boyaydı
Neferut Akgun1010 evet bence de doğru. Göğsümün altından başlayan kasıklarımda biten uzun bir çizgi var, cinsiyetimiz erkek