kardelengurler7 Teyzeleri uygulamaya göre 90 gün sonra geliyor bebiş aşırı duygusalım sizde durumlar ne ?
06Canan kardelengurler7 uygulamaya göre son 40 bakalım ne zaman gelecek bebeğim sabırsızlıkla bekliyorum
Tutaste_ kardelengurler7 bende çook heyecanlıyım. Çok korkuyorum bakmıycam alışmıycak beni sevmiycek diye daha coook sayabilirim 😀😀
Alparslanmom__ kardelengurler7 aynen öyle darısı size öğünleri görmeye insllah🙏 Şimdilik normal doğum görünüyor bebeğin başı aşağıda bakalm salı günü çatı muayenesi kontrolüm var korkuyorum biraz acikcasi nasl olacak süreç nasıl ilerlicek diye 🙈
kardelengurler7 Tutaste_ kız aynı hisleri paylaşıyoruz daha 90 gün varken böyle doğunca nasıl olacak hiç bilmiyorum