Elifff7272 Kızlar bi hafta önce normal doğum yaptım dikişlerim var hafif ağrım da var ama içerden kanamam geliyo baya içerisi kanıyor normal mi
1anne3bebe Elifff7272 normal ben sezeryan doğum yaptım bugün 28. Günüm hala kanıyor. Anormali anlarsınız zaten.