Balbadem20 Merhaba, iki hafta önce doktora 12 haftalıkken gittiğimde doktor cinsiyete bir dahaki ay bakalım demişti. Burada cinsiyet tahminlerini görünce ben de sormak istedim. Tahmini olan var mı acaba?
Balbadem20 Fatmaacylnn ayy benim de gönlümden geçen o ama hiç mide bulantım olmuyor diye herkes erkek diyor, sağlıklı olsun tabii önemli olan o 😍
Fatmaacylnn Balbadem20 hakkınız da hayırlısı olsun 😍ama bence onunla alakası yok herkesin hamileliği farklı olabilir 🥰
Balbadem20 Fatmaacylnn yanıtınız için teşekkür ederim, iki hafta sonra belli olacak bakalım inşallah 🤗
Fatmaacylnn Balbadem20 rica ederim 🥰 2 hafta sonra kaç haftalık olacaksınız daha bende kendiminkini öğrenemedim de
Balbadem20 Fatmaacylnn şu an 13+5im, garanti olsun diye 16. haftanın başında gidelim diye düşündük. Muhtemelen 14-15. haftalarda belli olan vardır ama 😊
Ayse650 Balbadem20 Bende 13 hafta beş günlükken gittim tahmin etmesini söyledim şekil olarak erkeğe benzetti ama net birşey demedi bende anlamadım birşey ne demek istedi acaba🫠
Fatmaacylnn Balbadem20 bazıları 13. Haftada belli oluyormuş ama genelde 16.haftada kesin belli oluyormuş 😍