Szr12 lalhiguk sol kasıkta bebeği besleyen damar da direnç var o yüzden diye düşünüyorum çok şükür iyi dedi doktor üç gün sonra kavuşacağız inşallah teşekkür ederim 💕
lalhiguk Szr12 benimde sağ kasıkta var gebeliğin başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum şimdide iğne yapıyorum siz mi sezeryan istediniz ?
Zynpkcn Hanzde yazmayi unuttum 200 gram almis 1 haftada gayet iyi evet gerilik devam ediyor ama sagligi iyi dedi doktorum canım
Szr12 1. lalhiguk ilk bebeğim erken doğum oldu acil sezaryen aldılar ikinci bebeğim de o yüzden sezaryen
Szr12 lalhiguk teşekkür ederim tüm isteyen herkese Rabbım bebiş doğum bekleyenlere sağlıkla doğum nasip etsin inşallah ❤️
drn5410 eminegizem gr olarak demedi salı perinatolojiye gidince soracağım kendi doktoruma sormayı unuttum ama karın çevresi 3 hafta geriden baş boy haftasıyla uyumlu dedi.. Sizin kaç hafta kaç gr
eminegizem drn5410 26 haftaligim yanılmıyorsam bana 800 gram dedi ama acilde demislerdi bilmiyorum yani ne durumda
eminegizem drn5410 yok canım öyle bişey demediler onun için gitmedim zaten bu haftalarda normali snairim 700-900 arasi
lena1234 Hanzde benim de bebek az hareketince gittiğim doktora göre son 4 gündür hiç büyümeiş çıktı. Duruş şekline bile değişiyor tekrar etmezse üüzlmeyin bence hafataya yine bakarsınjz