Bende istanbulda yaptırmıştım yani kan istanbula gitti ve testim sonuçsuz kalmıştı 2 sefer o süreç çok kmtüydi ve sonra bebeğinde sıkıntı var dediler dna sı yok kanında dediler neler yaşadım ya sonra dava açtım firmaya doktorumda içimi rahatlattı 4 lü tarama yaptırdı ve davayı kazandım eğer sonuçsuz falan kalırsa testin korkma ben yaşafım şuan kızım 11 aylık gayet sağlıklı firmalara güven olmuyo ama sonuçlanır yakında merak etme 🥰