dem34 4 buçuk yıl önce ilk gebeliğimde vurulmuştum 3 doz 10 yıl koruma süresi var bildiğim kadarıyla 2.gebeliğimde tekrardan vurulmama gerek var mı ya benim gibi aynı durumda olanlar ne yaptınız?